Google Workspace – ce este şi cum arată înlocuitorul G Suite?

Săptămâna trecută a fost lansată o nouă versiune a pachetului G Suite care şi-a schimbat numele în Google Workspace. Noul set de aplicaţii – în afară de schimbările din sfera comunicării şi vizualizării grafice, are ca sarcină de a sprijini şi mai bine întreprinderile, în funcţie de amploarea afacerii lor. Să vedem ce se ascunde în spatele acestui nume misterios care va înlocui pachetul G Suite pentru afaceri.

CUPRINS

Google Apps for Work, G Suite şi Google Workspace – cum arată evoluţia instrumentelor Google?

Iniţial, pachetul care susţinea productivitatea şi munca prin utilizarea instrumentelor cloud a fost denumit Google Apps for Work. Datorită evoluţiei rapide a acestuia şi numărului tot mai mare de utilizatori, Google s-a decis să efectueze un rebranding (reîmprospătare) al ofertei de la momentul respectiv şi, ca urmare, a fost creat bine-cunoscutul G Suite.

S-a schimbat și logo G Suite – luaţi cunoștință cu Google Workspace

 

În ultimele luni, în industria IT a avut loc o schimbare a stilului de lucru de la birou la munca la distanţă. Google îşi cunoaşte foarte bine utilizatorii, motiv pentru care noua versiune G Suite, Google Workspace, îşi adaptează şi mai bine instrumentele pentru munca de oriunde din lume. Nu fără motiv cuvântul „Workspace” (spaţiu de lucru) apare în denumirea pachetului – Google doreşte ca noul serviciu vechi să fie instrumentul dvs. de fiecare zi, atunci când lucraţi într-un hotel sau într-o călătorie de afaceri, dar şi de pe canapeaua de acasă sau în bucătărie.

Cum arată noile pictograme ale aplicaţiilor Google?

Reînnoirea G Suite se referă nu numai la numele pachetului. S-au schimbat şi logo-urile instrumentelor Google individuale, care reflectă acum şi mai bine sinergia dintre soluţii. Mai jos, vă oferim o comparaţie simplă a pictogramelor pentru cele mai populare şi mai utilizate aplicaţii G Suite.

Mai jos, se află modificările aduse logo-urilor individuale ale instrumentelor pachetului Google Workspace:
Diferenţa dintre pictogramele vechi (G Suite) şi cele noi (Google Workspace) din pachetul de instrumente pentru afaceri.

Google Workspace – cele mai importante schimbări

Pe lângă sute de modificări mai mici în comunicarea vizuală şi interacţiunile utilizatorilor cu instrumentele suitei, Google prezintă 3 domenii principale în care evoluţia către Google Workspace va fi importantă pentru utilizatori:

  • Au fost create noi linkuri între instrumentele din Google Workspace pentru a răspunde mai bine provocărilor echipelor care lucrează la proiecte mici şi mari. Modificările includ funcţii suplimentare care integrează datele din mai multe instrumente în cadrul unui singur document;
  • O identificare vizuală nouă care este concepută pentru a îmbunătăţi munca utilizatorilor care folosesc mai multe instrumente în acelaşi timp.
  • Nouă comunicare pentru a ajuta la utilizarea instrumentelor va fi adaptată pentru diferite tipuri de clienți – de la o întreprindere mică la o corporație mare

    Google Workspace se concentrează pe 3 aspecte de bază în ceea ce priveşte interacţiunea cu utilizatorul: flexibilitate, asistenţă şi simplitatea muncii.

Cu toate acestea, Google Workspace nu schimbă aspectele cu care s-au obişnuit utilizatorii săi G Suite. Google continuă să sprijine companiile din întreaga lume oferind în soluţiile sale:

  • Flexibilitate – suport pentru munca individuală şi în echipă, indiferent de locul în care se efectuează;
  • Instrumente inteligente – datorită cărora utilizatorul economiseşte timp şi măreşte securitatea datelor corporative;
  • Ergonomia muncii – toate aplicaţiile de afaceri se bazează pe simplitate, nu sunt necesare pentru utilizare cunoştinţe informatice, software suplimentar etc.

Cum arată oferta Google Workspace?

Până în prezent, în familia G Suite pentru organizaţii micro, mici şi mijlocii, Google a oferit două variante de seturi de instrumente:

  • G Suite Basic;
  • G Suite Business.

Împreună cu Google Workspace, oferta va trece printr-o schimbare mare – va apărea o a treia variantă. Datorită acestui fapt, utilizatorii vor avea mai multă libertate în alegerea soluţiei potrivite, adaptate la nevoile echipelor lor:

  • Business Starter (echivalentul pachetului G Suite Basic);
  • Business Standard (echivalentul pachetului G Suite Business);
  • Business Plus (varianta nouă de pachet).

Datorită faptului că Google Workspace este un succesor natural al G Suite, acesta nu se deosebeşte în multe privinţe de predecesorul său. Cea mai vizibilă modificare este lipsa de spaţiu nelimitat în Google Drive pentru echipele care utilizează o licenţă Business de peste 5 utilizatori. Am prezentat noile limite Google Drive pentru licenţele Business în comparaţia de mai jos.

Google Workspace – compararea variantelor

Ce oferă fiecare pachet Google Workspace? Consultaţi tabelul nostru de comparaţie, unde veţi găsi toţi cei mai importanţi parametri ai serviciului:

Google Workspace Business Starter Google Workspace Business Standard Google Workspace Business Plus
Poșta Gmail
Poşta Gmail în propriul domeniu
Proteţie avansată împotriva phishing-ului
Protecţie împotriva spamului și lipsa reclamelor
Instrumente Google

Pachetul de instrumente de birou:

Docs, Sheets, Slides, Forms, Sites

Calendarul Google integrat
Google Vault
Spaţiu cloud
Google Drive 30GB/utilizator 2TB/utilizator 5TB/utilizator
Editare şi partajarea fișierelor în cloud
Acceptarea nativă a fişierelor Office 365
Drive partajat
Mesagerie instantanee
Aplicaţia Meet 100 de utilizatori / întâlnire 150 de utilizatori / întâlnire 250 de utilizatori / întâlnire
Înregistrarea întâlnirilor în Meet
Verificarea prezenţei în Meet
Aplicaţia Chat

 

Google Workspace Enterprise – varianta pentru întreprinderile mari şi corporaţii

Pentru organizaţiile mari care intenţionează să implementeze mai mult de 300 de licenţe, Google a pregătit o variantă dedicată – Google Workspace Enterprise. Alegând această variantă, organizaţia câştigă beneficii suplimentare, inclusiv spaţiu nelimitat pe Google Drive, transmisii până la 100.000 de utilizatori în Messenger-ul Google Meet, selectarea regiunii de stocare a datelor.

Cum vor afecta modificările din Google Workspace utilizatorii curenţi ai pachetului G Suite?

Utilizatorii pachetului G Suite în varianta Basic, Business sau Enterprise, nu trebuie să facă nimic în momentul de faţă şi pot continua să utilizeze G Suite pentru afaceri, administraţie sau educaţie.

  • A fost util articolul?
  • Da   Nu
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Întrebări frecvente
Înregistrarea serviciului
Panoul client
Așezări
Domenii
Hosting
Instalator automat CMS
Bază de date
FTP
E-mail
Webmail
Programe de e-mail
Certificat SSL
Website Builder
eCommerce
Google Workspace
Office 365
Securitate
Baza de cunoștințe
WordPress
sau