Listele de e-mailuri vă permit să salvați până la 200 de contacte pe o singură listă care pot fi disponibile în cadrul unei singure adrese de e-mail. Prin crearea și trimiterea unui e-mail către o listă de adrese, veți ajunge imediat la un întreg grup de destinatari, fără a fi nevoie să introduceți fiecare adresă de e-mail separat. Lista de e-mailuri nu este același lucru cu un grup de destinatari, de exemplu, grupul creat în agenda contului de e-mail utilizând Webmail (mail ionos.ro).
Cum să creați o listă de e-mailuri?
- Autentificați-vă în Panoul de Control ionos.ro.
- Mergeți la secțiunea: Servicii WWW, care este localizată în partea stângă a ecranului.
- Apăsați pe numele serverului.
- În partea de jos a ecranului localizați modulul Liste de e-mailuri și apăsați Creează pentru a adăuga o nouă listă.
- Completați formularul pentru a crea o noua listă de e-mailuri pe serverul de la ionos.ro:
- Numele listei – introduceți numele listei de e-mailuri pe care o creați aici. Acest nume va face parte din adresa listei de e-mailuri, de exemplu, numele „management” va crea adresa management@my-domain.pl
- Domeniul listei – Aici puteți să definiți cărui domeniu va fi atribuită noua listă de e-mailuri. Dacă alegeți Toate domeniile, o nouă listă de e-mailuri va fi creată în adresele tuturor domeniilor care sunt alocate serverului. Dacă alegeți un domeniu pentru lista de e-mailuri, lista de e-mailuri creată va fi disponibilă numai la adresa domeniului selectat.
Exemplu: Serverul „server123456” are două domenii: „yourdomain.com” și „yourdomain2.ro”. Dacă veți crea o nouă listă de e-mailuri denumită „management” și veți selecta opțiunea „Toate domeniile”, atunci noua listă de e-mailuri va fi disponibilă la adresele tuturor domeniilor alocate serverului și anume: „management@yourdomain.com” și „management@yourdomain2.ro”. - Destinatari – Introduceți aici adresele de e-mail ale utilizatorilor la care vor fi transmise mesajele trimise la adresa listei de e-mailuri (maxim 200 de adrese de e-mail)
- Expeditori – Introduceți aici adresele de e-mail ale utilizatorilor care vor fi autorizați sa trimită mesaje de e-mail la adresa listei de e-mailuri (maxim 200 de adrese de e-mail).
IMPORTANT! În câmpul „Lista expeditorilor” puteți adăuga adrese de e-mail sau adrese de domeniu în formatul „*@yourdomain.com” care vor fi autorizate să trimită mesaje la lista de e-mailuri. În cazul în care câmpul „Lista expeditorilor” este lăsat necompletat, atunci orice cont de e-mail va putea să trimită mesaje către lista de e-mailuri. - Prefixul listei de e-mailuri – Aici puteți introduce prefixul (maxim 31 de caractere) care va fi adăugat la începutul subiectului fiecărui e-mail transmis către lista de e-mailuri.
Exemplu: dacă introduceți cuvântul „contabilitate”, un prefix va apărea la începutul fiecărui e-mail, sub forma „[contabilitate] Un exemplu de subiect al unui e-mail trimis către lista de e-mailuri”. Țineți cont de faptul că prefixul va fi încadrat între parantezele „[” și „]”. - Răspunsuri trimise către lista de e-mailuri – Bifați această opțiune dacă doriți ca răspunsurile trimise la e-mailurile din listă să fie trimise către toate adresele din lista de e-mailuri (toți membrii vor vedea răspunsul). Dacă această opțiune nu este selectată, răspunsul la e-mail va fi trimis doar celui care a trimis mesajul (de ex., către adresa de e-mail a persoanei care a trimis e-mailul către lista de e-mailuri).
- Starea listei de e-mailuri – Specificați dacă lista de e-mailuri va fi activă.
- Apăsați butonul Trimite. O nouă listă de e-mailuri va fi creată imediat.
Găzduire creată pentru WordPress
Aveți un site web pe WordPress? Și nouă ne place acest sistem pentru site-urile web. De aceea am creat găzduire în special pentru utilizatorii săi.