Milioane de utilizatori din întreaga lume folosesc Gmail. Acesta este utilizat atât în scopuri private, cât şi comerciale, de exemplu, pentru contactul cu partenerii de afaceri. Cu toate acestea, deşi trimiterea câtorva fotografii familiei dvs. într-un e-mail nu este surprinzătoare, utilizarea unei căsuţe poştale gmail.com afectează negativ profesionalismul şi imaginea afacerii dvs. Pentru a schimba acest lucru, Google a creat un pachet dedicat companiilor – G Suite (cunoscut anterior drept Google Apps for Work). Cu ce se deosebeşte de o cutie poştală standard de la Google?
- G Suite înseamnă propriul dvs. domeniu în adresa de e-mail
- Spațiu pentru date – 15 GB în realitate este mult?
- Filtre avansate anti-spam în G Suite
- Gestionarea conturilor în G Suite – mai multă securitate pentru companie
- Copii de rezervă ale datelor pe Google
G Suite înseamnă propriul dvs. domeniu în adresa de e-mail
Baza pentru crearea unei imagini bune este utilizarea unei adrese poștale care va fi ușor de reținut pentru clientul dvs. și, în același timp, va fi lizibilă și unică. Din păcate, pe Internet în România (și nu numai), puteți găsi încă multe adrese de e-mail de „companie” care sunt bune, dar numai din perspectiva proprietarului acestei adrese. Efectuați un test simplu – găsiți pe lista de mai jos adresa pe care o asociați cu un magazin online care vinde încălțăminte.
adrian193_craiova@gmail.com
alina_strumfita917@gmail.com
contact_birou985@gmail.com
info@pantofiinteresanti.ro
vanzare99_sibiu@gmail.com
Nu vă vom întreba despre rezultatul. Luați în considerare încă un aspect – care dintre aceste adrese de e-mail vă va permite să vedeți sub ce domeniu puteți găsi magazinul online menționat?
Simplu?
În cazul căsuței poștale tradiționale gmail.com, sunteți „obligați” să folosiți domeniul gmail.com după caracterul @, ceea ce înseamnă că adresa dvs. nu mai este (și nici nu a fost vreodată) de recunoscut. Versiunea gratuită a poștei electronice are pur și simplu dezavantajele sale, iar unul dintre acestea este lipsa de unicitate.
Pachetul G Suite rezolvă această problemă, deoarece, datorită lui, veţi putea conecta propriul domeniu la contul dvs. Gmail și îl veţi putea folosi ca adresa de conectare și adresa de expeditor/destinatar. Mai mult, cu G Suite nu trebuie să creați un cont de e-mail nou. Pur și simplu adăugați domeniul în panoul dvs. de administrator, setați cum trebuie să arate adresa dvs.de e-mail completă și gata. Din acest moment, căsuța dvs. de e-mail va dobândi o nouă adresă profesională pe care clienții dvs. o vor aprecia.
Spațiu pentru date – 15 GB în realitate este mult?
În cadrul Gmail, primiți pentru început 15 GB. Este mult? Acest lucru depinde de mai mulți factori. În primul rând, atașamentele la mesajele de e-mail pot ocupa câteva zeci de MB, iar schimbul unei astfel de corespondențe cu noi versiuni de fișiere poate „ocupa” o parte mare de spațiu disponibil. În plus, spațiul în contul Google este împărțit între e-mail, Google Drive și Fotografii. Dacă sincronizați datele cu smartphone-ul dvs. cu Android, este posibil să aflați că nu mai este mult spațiu disponibil pentru poşta e-mail. Desigur, nu vă încurajez să încetați sincronizarea cu norul Google – această opțiune este adesea un colac de salvare în cazul defectării smartphone-ului sau resetării datelor.
Dacă inbox-ul dvs. Gmail este supraîncărcat de corespondenţă cu atașamente și vă apropiaţi încet de limitele impuse – investiţi în G Suite. Chiar și în pachetul de bază (Basic) veţi primi 30 GB de spaţiu, iar în cazul versiunii Business veţi beneficia de 1 TB (peste 4 utilizatori – fără limită). Într-un mod ușor și, cel mai important, rapid veți obține și mai multe posibilități pentru a schimba informații într-un mod convenabil și sigur. Rețineți – spațiul suplimentar va fi utilizat, de asemenea, pentru stocarea copiilor de rezervă ale documentelor, proiectelor și altor fișiere, de exemplu, în aplicația Google Drive
Filtre avansate anti-spam în G Suite
Nu avem prea multă influență asupra funcționării filtrelor de spam în Gmail. Poate exista o situație în care corespondența importantă din partea clientului este blocată din cauza conținutului sau a atașamentelor sensibile. În cazul G Suite, puteți configura filtrele de spam în mai multe moduri, de exemplu, prin adăugarea adresei IP a expeditorului pe lista albă.
Narzędzia antyspamowe w G Suite pozwalają na szeroką konfigurację filtrów chroniących pocztę przed spamem.
Instrumentele anti-spam din G Suite permit configurarea avansată a filtrelor care protejează poşta e-mail de spam.
Gestionarea conturilor în G Suite – mai multă securitate pentru companie
Consola de administrare din G Suite permite blocarea accesului la date importante pentru un anumit utilizator din organizația. Acest lucru este foarte important dacă un angajat părăsește compania, deoarece acesta poate dispune de multe informații despre firmă. Acest lucru, la rândul său, implică riscul de pierdere a competitivității și chiar sancțiuni financiare (de exemplu, când a avut loc o scurgere de date). Prin urmare, administrarea conturilor este un aspect cheie care deosebește G Suite de Gmail. Nu este dificil să vă imaginați o situație când o companie care utilizează conturi de e-mail private întâmpină o problemă legată de transferul responsabilităților sau de partajarea unor proiecte specifice în cadrul serviciilor Google. În cazul poștei Gmail obișnuite, proprietarul firmei nu are absolut niciun control asupra acestui tip de activități.
În consola de administrare G Suite, puteți verifica dacă angajații dvs. utilizează parole puternice pentru căsuțele de e-mail.
Datorită consolei G Suite, puteţi să verificaţi, de asemenea, dacă ţfolosesc parole suficient de puternice pentru căsuţele poștale, precum și să configurați funcții suplimentare de securitate la conectare (de ex. teste).
Copii de rezervă ale datelor în Google
V-ați întrebat vreodată ce s-ar întâmpla dacă ați șterge accidental un fișier de pe discul Drive? Mai bine nu testați – contul Gmail gratuit nu face copie de rezervă. În cazul G Suite, aveți mult mai multe opțiuni, inclusiv activarea efectuării copiilor de rezervă în norul Drive. Este important de știut că o astfel de copie va fi stocată până când nu veți mai folosi contul sau dispozitivul pentru o perioadă lungă de timp. Deci nimic nu vă împiedică să restabiliţi fișierele pe care le-aţi pierdut, de exemplu, cu două săptămâni mai înainte.
Transmiterea fișierelor de pe Disc
Aplicate local Permite utilizarea în organizaţie a Transmiterii fișierelor de pe Disc
Transmiterea fișierelor de pe Google Drive permite utilizatorilor accesul în streaming la Discși la Discurile echipei de pe computer fără necesitatea descărcării fișierelor.
Afișează în interfaţa Discului link-ul pentru descărcare a Transmiterii fișierelor de pe Disc
Afișează în interfața Discului utilizatorilor link-ul datorită cărora pot descărca Transmiterea fișierelor de pe Disc.
Capacitățile avansate de creare a copiilor de rezervă ale datelor este un element apreciat de fiecare companie preocupată de securitatea datelor.