Într-un articol separat, este descris cum să configurați redirecționarea automată a e- mailurilor către o altă adresă de e-mail. Acest proces are loc automat fără participarea proprietarului contului de e-mail. Redirecționarea corespondenței configurată în acest fel vă permite să redirecționați rapid e-mailurile către un destinatar nou. Acest lucru este util mai ales atunci când sunteți plecat sau când doriți ca copii ale e-mailurilor primite să fie trimise mai multor destinatari.
Când utilizați e-mailul, puteți răspunde la un mesaj. Răspunsul va fi trimis expeditorului. De asemenea, puteți răspunde tuturor destinatarilor mesajelor: expeditorul și utilizatorii adăugați în modulul CC.
Dacă doriți, în loc să răspundeți la un e-mail, puteți utiliza redirecționarea mai departe. Redirecționarea trimite mesajul în forma în care l-ați primit. Trebuie să specificați un nou destinatar de poștă electronică la care să trimiteți un mesaj.
Cum să redirecționați un e-mail primit?
- Accesați: https://posta.ionos.ro și conectați-vă la casuta de e-mail.
- Puteți răspunde la e-mailuri selectându-le în lista de mesaje, de exemplu, utilizând tipul casutei de selectare. Dacă decideți să deschideți un e-mail, utilizați butoanele de răspuns direct în fereastra de e-mail.
- Puteți utiliza butoanele:
- Răspundeți – răspundeți expeditorului mesajului (expeditorul mesajului este întotdeauna unul).
- Răspundeți -all – răspuns pentru toată lumea (răspunsul va fi trimis expeditorului mesajului și adresele de e-mail indicate ca destinatar suplimentar al mesajului, CC),.
- Redirecționare – această funcție nu este utilizată pentru a răspunde, ci pentru a redirecționa mesajele către noul Adresele de e-mail sunt șterse, trebuie să introduceți un destinatar nou.
Poștă e-mail fără limită de atașament
2 milioane de utilizatori nu se pot înșela. Alegeți un e-mail fiabil cu calendar, organizare de sarcini și fără spam.