Profilul de poștă are o configurație implicită, care include informații (setări) despre numele expeditorului, adresa de e-mail și semnătura, care sunt utilizate la trimiterea mesajelor de la nivelul Poștei ionos.ro.
- De ce nu pot să trimit un mesaj e-mail din Poșta ionos.ro (RFC5322)?
- Unde pot să editez datele mele de contact (numele expeditorului)?
Profilul de poștă utilizează setările implicite de fiecare dată când creați un mesaj nou sau răspundeți la un mesaj primit. Puteți introduce unele informații de mai multe ori și puteți decide mai târziu, care dintre acestea vor fi vizibile pentru destinatar. Citiți mai multe despre crearea și trimiterea unui nou e-mail.
Exemplu: puteți seta mai multe semnături diferite și le puteți folosi interschimbabil, alegându-le în etapa de trimitere a mesajelor. Puteți configura mai multe adrese de e-mail pentru o căsuță poștală (de ex. prin adăugarea de alias-uri), după care puteți decide care dintre acestea va fi vizibilă pentru destinatar ca adresă a expeditorului.
De ce nu pot să trimit un mesaj e-mail din Poșta ionos.ro (RFC5322)?
Conform cu descrierea anterioară privind completarea informațiilor suplimentare despre utilizator, se poate întâmpla, ca în timpul primei trimiteri, mesajul e-mail de la Poșta ionos.ro să nu fie livrat și sistemul să returneze mesajul cu următorul conținut (RFC5322):
În situația de mai sus, returnarea mesajului este cauzată de lipsa datelor complete ale utilizatorului, mai exact a numelui expeditorului, adică a informației afișate lângă adresa de e-mail din inbox-ul destinatarului.
Unde pot să editez datele mele de contact (numele expeditorului)?
- Conectați-vă la căsuța de e-mail.
- Mergeți la meniul profilului și selectați Datele mele de contact.
- După afișarea ferestrei, introduceți detaliile de contact ale utilizatorului, care utilizează această căsuță de e-mail. IMPORTANT! Pentru trimiterea corectă a mesajelor e-mail din Poșta ionos.ro, este necesar să completați câmpurile: Nume și Prenume (introducerea datelor personale sau numele firmei).
- Faceți pe butonul Salvează clic pentru a salva modificările.
- Dacă doriți să introduceți numele firmei sau un singur cuvânt, de ex. numele sau prenumele sau o altă frază (unică), conectați-vă la căsuța poștală, accesați Setări și selectați Conturi din partea stângă a ecranului.
- Editați contul de bază, E-mail.
- Completați datele: numele dumneavoastră
- Salvați modificările. Setarea introdusă va avea prioritate față de datele introduse în Datele mele de contact (câmpuri separate de nume și prenume).
Unde pot gestiona setările adresei de e-mail implicite și setările de semnătură?
- Accesați meniul de profil al contului, apoi selectați Setări.
- După afișarea ecranului, selectați în partea stângă fila Poștă > Compune și apoi găsiți câmpul Adresa implicită a expeditorului. Selectați Adresa implicită a expeditorului de la care vor fi trimise mesajele e-mail. Numărul de adrese disponibile se poate schimba în funcție de tipul contului pe care îl dețineți, în funcție de configurația acestuia și de alias-urile create.
- În aceeași fereastră, faceți clic în partea stângă pe fila Semnături. Pentru a crea o nouă semnătură, faceți clic pe Adaugă o semnătură nouă . Citiți mai multe despre crearea și gestionarea semnăturilor în Poșta ionos.ro.
- După salvarea modificărilor, la crearea unui nou mesaj e-mail în posta.ionos.ro, întotdeauna va fi selectată adresa implicită a expeditorului și va fi adăugată la mesaj semnătura implicită. În fereastra pentru crearea unui nou mesaj e-mail, veți putea schimba adresa și semnătura expeditorului, dacă ați creat semnături și adrese suplimentare ale expeditorului.
Poștă e-mail fără limită de atașament
2 milioane de utilizatori nu se pot înșela. Alegeți un e-mail fiabil cu calendar, organizare de sarcini și fără spam.