Migrarea de la G Suite la Google Workspace nu este numai o schimbare cosmetică a numelui. Odată cu introducerea noii nomenclaturi, se schimbă, de asemenea, pachetele şi conţinutul acestora. Dacă sunteţi deja utilizator G Suite, vedeţi ce se va schimba după trecerea la noul serviciu Google Workspace.
CUPRINS
- Trecerea de la G Suite la Workspace – cu ce se deosebesc pachetele?
- Migrarea G Suite Basic la Google Workspace Business Starter
- Migrarea G Suite Business la Google Workspace Business Standard
Trecerea de la G Suite la Workspace – cu ce se deosebesc pachetele?
Google introduce modificări majore în oferta sa de instrumente de birou, cunoscută anterior sub numele de G Suite. Google Workspace nu înseamnă numai o schimbare de nume, ci şi introducerea de noi variante de pachete şi modificări ale funcţionalităţilor acestora. Dacă utilizaţi G Suite la IONOS, serviciul dvs. va fi migrat după cum urmează:
- G Suite Basic → Google Workspace Business Starter
- G Suite Business → Google Workspace Business Standard
Migrarea va avea loc gratuit, fără ingerinţe în structura organizaţiei dvs. sau a datelor acesteia.
Migrarea de la G Suite Basic la Google Workspace Business Starter
Schimbarea pachetului G Suite Basic cu Google Workspace Business Starter nu aduce modificări majore. Funcţionalitatea generală a pachetului şi spaţiul cloud pentru fişiere rămân aceleaşi ca înainte. În timpul migrării, utilizatorii G Suite Basic vor dobândi funcţii noi în Google Meet: camere separate, estomparea fundalului, o tablă digitală şi subtitrări live.
Elementele pachetului | G Suite Basic | Google Workspace Business Starter |
Spațiu pe Disc | 30 GB/utilizator | 30 GB/utilizator |
Google Meet | Până la 100 de participanţi | Până la 100 de participanţi |
Asistenţă | Standard | Standard |
Funcţii | Gmail, Calendar, Editori, Meet, Chat | Gmail, Calendar, Editori, Meet, Chat |
Funcţionalitate suplimentară | Endpoint Management | Endpoint Management, Meet: estomparea fundalului, tablă digitală, subtitrări live |
Migrarea de la G Suite Business la Google Workspace Business Standard
Modificări mai mari au loc în migrarea de la pachetul Business retras la noul pachet Business Standard. Prima modificare este schimbarea capacităţii Google Drive de la nelimitată la 2 TB pentru fiecare utilizator şi adăugarea de unităţi de disc partajate pentru echipe. Organizaţiile care migrează la Business Standard vor pierde, de asemenea, opţiunile avansate de securitate, cum ar fi alegerea locaţiei de stocare a datelor sau accesul la Google Vault.
În cadrul noului pachet Google Workspace au fost adăugate funcţii care susţin colaborarea şi comunicarea în companie. Google Meet primeşte, printre altele, Camere, administrare comună a întâlnirilor, sondaje şi înregistrarea întâlnirilor. Google Chat este echipat cu Camere, precum şi securitate suplimentară şi mecanisme de raportare. Pentru a îmbunătăţi securitatea colaborării, pachetul Business Standard include şi o funcţie de partajare a fişierelor protejate prin PIN pentru persoanele din afara organizaţiei care nu au un cont Google.
Elementele pachetului | G Suite Business | Google Workspace Business Standard |
Spaţiu pe Disc | Nelimitat | 2 TB/utilizator + unităţi de disc partajate |
Google Meet | Până la 150 de participanți | Până la 150 de participanţi |
Asistenţă | Standard | Standard (cu posibilitatea de achiziţionare suplimentară) |
Funcţii | Gmail, Calendar, Editori, Meet, Chat | Gmail, Calendar, Editori, Meet, Chat |
Funcţionalitate suplimentară | Vault, selectarea locaţiei de stocare a datelor, raportare, endpoint management | Meet: camere, înregistrări, sondaje. Chat: camere, administrare Colaborare: unităţi de disc partajate, partajare avansată |
Gmail cu domeniul companiei dvs.? Este posibil!
G Suite include printre altele poșta Gmail pe care o puteți folosi cu domeniul firmei dvs. Veți primi, de asemenea, un pachet de aplicații practice Google.