Folosirea calendarului, adăugarea de întâlniri/evenimente este nu numai utilă pentru organizarea planului zilei, săptămânii, lunii și anului, dar și pentru organizarea ușoară a activităților echipelor, de ex. în organizația dvs.
Datorită integrării complete, de la nivelul calendarului puteți cu uşurinţă invita mai mulți participanți la un eveniment. Fiecare dintre ei va primi o notificare prin e-mail, iar membrii organizației dvs. vor primi, de asemenea, notificări vizuale suplimentare și sincronizare implicită cu alte calendare.
Cum pot să adaug un eveniment nou în calendarul meu?
- După ce vă conectați la căsuța poștală, accesați fila Calendar.
- Va fi afișat calendarul implicit, la care puteți adăuga evenimente și întâlniri. În partea stângă a ecranului puteți schimba și crea noi calendare, de exemplu, private, companii, periodice.
- Utilizați opțiunea Nou (în partea de sus a ecranului) pentru a începe adăugarea unui eveniment nou.
- În fereastra nouă, specificați detaliile evenimentului creat furnizând Subiectul (numele), locul și data începerii și încheierii.
- Puteți indica participanții la întâlnire. Introduceți adresele lor de e-mail sau selectați adrese din agenda de adrese.
- Apăsați Creeazâ pentru a crea un nou eveniment din calendar. Dacă ați adăugat mai mulți participanți, aceștia vor primi o notificare prin e-mail.
Poștă e-mail fără limită de atașament
2 milioane de utilizatori nu se pot înșela. Alegeți un e-mail fiabil cu calendar, organizare de sarcini și fără spam.