Cum se poate încheia un contract de încredințare a datelor?


Dacă sunteți client ionos.ro, puteți semna cu ionos.ro un contract de încredințare a prelucrării datelor (în conformitate cu cerințele RGPD). Conținutul contractului a fost determinat de ionos.ro și poate fi încheiat numai în această formă. Încheierea cu ionos.ro a unui contract de încredințare a datelor este gratuită!

Pot să trimit spre semnare propria mea versiune a contractului de încredințare a procesării datelor?

Nu, ionos.ro permite semnarea unui contract de încredințare a datelor cu caracter personal numai în forma standardizată specificată de ionos.ro. Prevederile acestui contract conțin condiții detaliate pentru prestarea de servicii în rețeaua inos.ro și relațiile lor reciproce. Aceste dispoziții respectă cerințele RGPD.

În ce mod pot să semnez un Contract (nou) de Încredințare a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal?

Orice operator de date care ne încredințează date cu caracter personal trebuie, în conformitate cu RGPD, să încheie cu ionos.ro un Contract nou Privind Încredințarea și Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal.

Pentru a facilita acceptarea unui astfel de contract de către clienții noștri, s-a pus la dispoziție un formular public care, după completare, va genera un model al contractului completat cu datele furnizate de client. Acceptând contractul generat, clientul îndeplinește obligația care reiese din RGPD.

Un contract generat în acest mod nu are nevoie de semnătură scrisă și nici nu trebuie trimis la ionos.ro, întrucât este încheiat în temeiul articolului 384 al Codului civil, și anume acceptarea modelului contractual.

IMPORTANT! Formularul pentru generarea contractelor de încredințare a prelucrării datelor cu caracter personal este disponibil la această adresă.

Instrucțiuni privind modul de completare a formularului de generare a unui contract de procesare a datelor cu caracter personal?

  1. Lansați formularul de generare a contractului la această adresă: https://support.Ionos.ro/generator/
  2. Selectați dacă sunteți o persoană fizică sau o companie.
  3. Apoi completați câmpurile afișate:
    • Numele serviciului – tastați un nume de serviciu care este înregistrat cu datele persoanei fizice sau ale companiei selectate. Dacă aveți mai multe servicii, selectați numai unul dintre ele și introduceți identificatorul acestuia în acest câmp.
    • Numele și prenumele sau Denumirea completă a companiei – în funcție de statutul juridic selectat (persoană fizică sau companie), introduceți numele și prenumele sau denumirea completă a companiei.
    • Adresa de reședință sau Adresa companiei – în funcție de statutul juridic selectat (persoană fizică sau companie), introduceți adresa de reședință sau adresa la care se află compania.
    • CIF/CUI, Numărul de înregistrare în Registrul Comerțului (NRC) – dacă generați un contract pentru o companie, introduceți în aceste câmpuri numărul CIF și Numărul de Înregistrare care aparțin acestei companii. Dacă nu aveți un număr de înregistrare, tastați în caseta: N/A.
    • Reprezentantul clientului – dacă generați un contract pentru o companie, introduceți în acest câmp numele și prenumele reprezentantului, precum și funcțiile acestuia (de ex. Președinte al Consiliului de Administrație, Proprietar, Contabil).
    • Adresa de e-mail – introduceți în acest loc adresa de e-mail corectă la care va fi trimis Contractul generat privind încredințarea prelucrării datelor cu caracter personal.
  4. Apoi, în caseta: Date cu caracter personal care nu constituie o categorie specifică de date cu caracter personal, selectați:
    • Da, dacă selectați această opțiune, trebuie să completați următoarele câmpuri în formularul de mai jos:
      • setul de date – aici completați ale cui sunt datele cu caracter personal pe care le procesați (stocați, vedeți, colectați etc.). Acestea pot fi procesate pentru 3 grupe: date despre angajații dumneavoastră, date despre clienții dumneavoastră, date despre contractanții dumneavoastră (furnizori, subcontractanți). Introduceți grupele în cadrul cărora procesați date cu caracter personal în legătură cu utilizarea serviciilor noastre, de exemplu: hosting, cont de email sau server.
      • tipul de date – aici completați exact tipurile de date pe care le colectați în cadrul unei grupe, de exemplu: numele și prenumele, CIF, CNP, adresa de reședință, adresa de corespondență, numărul cardului de plată, numărul contului bancar, data nașterii, numele părinților etc.
        Exemplu: utilizați în ionos.ro un server și colectați pe el documentația angajaților. Prin urmare, veți completa în setul de date: date despre angajați și apoi veți introduce ca tip de date: numele, prenumele, CNP, data nașterii, etc.
    • Nu, selectați dacă nu aveți seturi de date cu caracter personal care nu reprezintă o categorie specifică de date cu caracter personal și treceți la următorul câmp din formular.
  5. Apoi, în caseta: Date cu caracter personal care reprezintă o categorie specifică de date cu caracter personal, selectați:
    • Da, dacă selectați această opțiune, trebuie să completați următoarele câmpuri în formularul de mai jos:
      • setul de date – aici completați ale cui sunt datele cu caracter personal pe care le procesați (stocați, vedeți, colectați etc.). Acestea pot fi procesate pentru 3 grupe: date despre angajații dumneavoastră, date despre clienții dumneavoastră, date despre contractanții dumneavoastră (furnizori, subcontractanți). Introduceți grupele în cadrul cărora procesați date cu caracter personal în legătură cu utilizarea serviciilor noastre, de exemplu: hosting, cont de email sau server.
      • tipul de date – aici completați exact tipurile de date pe care le colectați în cadrul unei grupe, de exemplu: date privind starea de sănătate, date care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, convingerile religioase sau filozofice, apartenența la sindicate și date genetice, biometrice, precum și date privind sexualitatea sau orientarea sexuală și care sunt denumite o „categorie specifică de date cu caracter personal”.
        Exemplu: utilizați în ionos.ro un server și colectați pe el documentația angajaților, inclusiv documentația de sănătate a angajaților. Prin urmare, veți completa în setul de date: date despre angajați și apoi veți introduce ca tip de date sensibile: starea de sănătate a angajaților.
    • Nu, selectați dacă nu dețineți seturi de date cu caracter personal care reprezintă o categorie specifică (așa-numitele date sensibile) clasificate în modul specificat mai sus.
  6. Selectați ambele casete obligatorii de tip checkbox pentru a declara, printre altele, că ați luat cunoștință de previzualizarea de mai jos a contractului generat de încredințare a prelucrării datelor cu caracter personal și acceptați conținutul acestuia. În acest fel, confirmați că datele furnizate în formular sunt conforme cu realitatea.
  7. Mai jos, sub declarațiile marcate, vor exista două butoane:
    • Generează modelul contractului – faceți clic pentru a examina contractul generat.
    • Generează și trimite-ne contractul de încredințare a procesării datelor – faceți clic pentru a genera contractul și pentru a-l trimite la adresa dvs. de e-mail și la ionos.ro.
  8. După ce faceți clic pe: Generează și trimite-ne contractul de încredințare a procesării datelor, contractul generat în format PDF va fi trimis la adresa de e-mail furnizată în formular. O copie a contractului generat de dvs. va fi, de asemenea, trimisă la ionos.ro (contractul poate fi verificat încă o dată de ionos.ro).
    IMPORTANT! Trimiterea contractului generat la adresa de e-mail echivalează cu încheierea acestuia – nu este nevoie să-l trimiteți, ștampilați etc. Un contract generat în acest mod nu are nevoie de semnătură scrisă, întrucât este încheiat în temeiul articolului 384 al Codului civil, și anume acceptarea modelului contractual.
  9. GATA! Verificați adresa de e-mail și primiți Contractul generat de încredințare a prelucrării datelor cu caracter personal. Contractul de încredințare dintre dvs. și ionos.ro a fost astfel încheiat. Suntem gata!

Găzduire creată pentru WordPress

Aveți un site web pe WordPress? Și nouă ne place acest sistem pentru site-urile web. De aceea am creat găzduire în special pentru utilizatorii săi.


Copie de rezervă a poștei e-mail nelimitată

Cu Dropsuite E-mail Backup, veți face copii de rezervă ale poștei Microsoft Exchange, Gmail cu Google G Suite sau ale poștei IMAP/POP3.


  • A fost util articolul?
  • Da   Nu
Caută
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Întrebări frecvente
Înregistrarea serviciului
Panoul client
Așezări
Domenii
Hosting
Instalator automat CMS
Bază de date
FTP
E-mail
Webmail
Programe de e-mail
Certificat SSL
Website Builder
eCommerce
G Suite
Office 365
Securitate
Baza de cunoștințe
WordPress
sau